Заглавието на поста е единственото възможно, защото точно това предстои да се случи. Публикация със същото заглавие има и в "Дневник", като тя датира от месец май т.г. Новото в случая е, че от Гугъл вече заявиха готовност да стартират Google TV наесен в САЩ и догодина по целия свят.
Накратко: става дума за технолигия, която интегрира в едно стандартната телевизия и интернет. Тя дава възможност на зрителите/потребителите да разглеждат на екрана на телевизора си сайтове, клипове, снимки и друго съдържание от мрежата.
Партньори на търсачката в начинанието са производителят на телевизори Sony, производителят на чипове Intel и производителят на периферни устройства Logitech. Телевизията на Гугъл ще бъде с интегриран браузър Google Chrome.
Изпълнителният директор на IT компанията Ерик Шмит коментира предстоящото на търговско изложение на електроника в Берлин. "Ще работим съвместно с доставчици на съдържание, малко вероятно е сами да се заемем да създаваме такова", твърди СЕО-то, цитиран от Ройтерс.
Причината за хода е търсенето на алтернативни източници на приходи, след като основният продукт започна да забавя темпа си на растеж. 95% от оборота на Гугъл се формира от рекламни приходи. Компанията също така показва, че си дава сметка за настъпилите промени във връзка с появата на технологии като смартфоните и социалните мрежи, както и за новия начин, по който се потребява информацията в Интернет.
В контекста на web 3.0
Под уеб 3.0 към днешна дата се разбира "мобилен персонален уеб, фокусиран върху индивидуалните нужди и интереси". В него се включват семантични мрежи и изкуствен интелект, насочени към разпознаване на личните информационни потребности. В изображението долу в табличен вид са вписани характеристиките на трите вида Уеб.
Не знам дали правилно си го представям бонуса "Гугъл в телевизора", но си го представлям като опция да търся седнал на канапето, набирайки с дистанционното. В този смисъл това е вид задоволяване на специфичната нужда от мързелуване.
снимка: labnol.org
09 септември 2010
Гугъл влиза в телевизора
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
0 коментара:
Публикуване на коментар