19 май 2009

Пиг брадър

Риалити шоу (на име "Пиг брадър") с главни герои четири прасета стартира в Австрия. В продължение на шест седмици розовите звезди ще бъдат следени денонощно от камерите. Не само телевизионните зрители, но и потребителите на глобалната мрежа ще станат свидетели на подробности от личния живот на Пиги, Лили, Паули и Фреди. Целта е да бъде избрано "Супер прасе".

За трета година в началото на годината в градчето Хелфенберг се организира Спектакъл на сланината. Затова всяка седмица от риалити предаването аудиторията ще гласува за "любимо прасе на седмицата", а всяка неделя четириногите животни трябва да участват в прасешки олимпиади, за да спечелят необходимите точки за оставане в шоуто.

А сега сериозно - "Мюзик Айдъл" 3 срещу "ВИП Брадър" 3

Пътрвият директен двубой между двата най-скъпи формата бе на 16 март. Данните на ТВ План ТНС сочат, че "ВИП Брадър" 3 е предпочетен от 1,6 млн. зрители между 18 и 49 години. Така завърщането на Нико Тупарев и водещия Ники Кънчев в ефира на Нова телевизия след миналогодишния скандал с тогавашния шеф на медията Павел Станчев, генерира 14,1% гледаемост и 41,6% пазарен дял.
Първият малък концерт на музикалното риалити, в което гостува Бойко Борисов, пък събра за същата възрастова група 11,3% рейтинг и 33,4% пазарен дял. Според информация на БиТиВи средните данни и за двата формата са с 0,2% в полза на благотворителното шоу (Докато ТВ План ТНС сочи разгромна победа за "ВИП Брадър" 3 - б.р.).


Из брой 5, 2009 на SignCafe