Българският Интернет си намери нова дъвка - челното заглавие на "7 дни спорт" от 18 януари.
"Новите в ЦСКА: Италианец, швед и две чернилки" - това е заглавието, около което се завихря скандалът.
БХК вече е алармиран, във Фейсбук тече бясно споделяне. От "7 дни спорт" към този момент* нямат официална позиция по случая.
Тема за размисъл: По неофициална информация тиражът на спортния ежедневник е около 10 000. Официални данни за вестникарските тиражи по принцип няма, всяка редакция надува цифрите в битката за реклама.
През последните години "7 дни спорт" отстъпи лидерските си позиции на другите ежедневници.
Дали заглавието не е нарочно публикувано в този си вид, за да се вдигне шум около вестника?
* 19.01., 14:08 часа
19 януари 2012
''Черниликите'' на първа страница взривиха нета
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
2 коментара:
"Българският Интернет си намери нова дъвка"
страхотно :)
Би било много тъжно която и да е медия да прибягва до подобни "трикове" за да си вдига рейтинга.
Публикуване на коментар