19 януари 2012

''Черниликите'' на първа страница взривиха нета

Българският Интернет си намери нова дъвка - челното заглавие на "7 дни спорт" от 18 януари.

"Новите в ЦСКА: Италианец, швед и две чернилки" - това е заглавието, около което се завихря скандалът.

БХК вече е алармиран, във Фейсбук тече бясно споделяне. От "7 дни спорт" към този момент* нямат официална позиция по случая.

Тема за размисъл: По неофициална информация тиражът на спортния ежедневник е около 10 000. Официални данни за вестникарските тиражи по принцип няма, всяка редакция надува цифрите в битката за реклама.

През последните години "7 дни спорт" отстъпи лидерските си позиции на другите ежедневници.

Дали заглавието не е нарочно публикувано в този си вид, за да се вдигне шум около вестника?


* 19.01., 14:08 часа

2 коментара:

Dreamfall каза...

"Българският Интернет си намери нова дъвка"

страхотно :)

nik666 каза...

Би било много тъжно която и да е медия да прибягва до подобни "трикове" за да си вдига рейтинга.